2011. augusztus 9., kedd

Szeretünk, Nagyinégyzet!

Szemüvegtok, például
Lehet belőle takaró, mamusz, párnahuzat, poncsó, táska, ruha... vagy bármi (például... jaj, de nehéz volt választani!), amit az alkotó fantáziája [...] csak elbír. Őszintén szólva, magam is ilyesfélével kezdtem horgolási tevékenykedéseimet, és legnagyobb örömömre, rögtön sikerélménnyel szolgált. (Persze, vastag tűvel és vastag fonallal.)
Amint látjuk a képen is, a minta felhasználásának nincs határa. Haladós, mutatós, egyszóval hálás minta. Igaziból egy könyvajánlóban csíptem el ezt a szép képet, amely itt nálam egy kattintásra (na?) feltárja az elkészítés rejtelmeit. A titok német nyelven van, de sokak számára ez, egy-két kép és rajz birtokában nem lehet akadály:)
[A rajzos mintához katt ide:  Ein bezauberndes Brillenetui.]

Hozzátartozik még a fortélyhoz, hogy a "végy x számú láncszemet" kezdés nekem nem igazán jött be, helyette mindig a csodahurkot használom, hiszen az kiválóan alkalmazkodik a kezdő kör pálcáinak számához, vagyis formára igazítható. 
A másik fontos dolog itt is a színek használata, amivel csodálatos hatásokat lehet elérni. Bár nekem ehhez nincsen tehetségem, szerencsére lehet kiktől tanulni e téren is:)


Végül álljon itt még néhány inspiráló színkavalkád...

Egy kis retro-hangulat, szintén a Red Heart jóvoltából

És íme, a csodahurok. Saját szabad fordításban, egyébként: Magic Circle - és hogy én mit összekerestem, mire megtaláltam pontosan ezt a videót... Úgyhogy nem hagyom még egyszer kicsusszanni a kezeim közül, orvul beillesztem ide!
:)







Nincsenek megjegyzések: